26/06/2012

Live Your Life




Uh... Ja wam jeszcze nie mowilam, ze JA NIE CIERPIE lekarzow!!! 


Wiec, dzis bylem u doktorki(angry) dali mi zastrzyk (FUUU). 
Ktos boji sie dantystow, a ja bojim sie lekarzow z iglami FU!! 


To jest moj najwiekszy problem!


Pamietacie tamtej Ali...
Chce powiedziec, ze mnie przykro bylo jak ona ze mnie robila durnej ;DD
Lecz my wszystkich, WSZYSTKICH musimy przebaczac, wiec ja postanowilam ja przebaczyc ^^.


Jaka ja radosna za pare dni wyjezdzam z kumplami nad morze Yeey!! ;D


Niedawno dla mamy i brata (tata na prace) zrobilem Hamburger .
Ten hamburger ja zrobilem z produktow ktore tylko jest i ...............wyszlo...........SUPEROWY! 
ocenili go 10+! xixi ;)


Wy kiedykolwiek probowaliscie FRUGO? Ja tak i ja ich LUBIA! <3
Szkoda tylko ze ich w buteleczce jest tak malo...;//
Ale oni superowe! Sprobojcie :)


Fuj! Jaka pogoda za oknem... Biaka! :DD
Pochmurnie.... 


Moze napisze pozniej :))*


Piszcie mnie kelisea15@gmail.com
czekam waszych listow :))


Na Razie! xoxo



















No comments:

Post a Comment